داروی قرانی

يک پزشک مصري موفق شد با الهام از آيات سوره يوسف (ع) داروي درمان آب مرواريد را بسازد. 

به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايکنا) به نقل از روزنامه «يمن‌تايمز»، اين دارو که «داروي قرآن» نام دارد، توسط دکتر عبدالباسط محمد و با استفاده از ترکيبات موجود در عرق بدن انسان ساخته شده است. 

دکتر عبدالباسط محمد درباره نحوه الهام از آيات قرآن بري ساخت اين دارو مي‌گويد: يک روز صبح در حال خواندن سوره يوسف(ع) بودم که آيات 84 تا 93 اين سوره نظر مرا جلب کرد. حضرت يوسف (ع) که اکنون عزيز مصر است، در آيه 93 خطاب به برادران خود مي‌گويد: «حال اين پيراهن مرا ببريد و بر روي صورت پدرم بيندازيد تا بينا شود. 

حضرت يعقوب(ع) در فراق فرزند خود يوسف (ع) بسيار گريه مي‌کند و بر اثر اين گريه‌ها چشم‌هايش سفيد شده و بينايي خود را از دست مي‌دهد. اما با انداختن پيراهن يوسف (ع) بر روي چشمان پدر، بينايي حضرت يعقوب (ع) بازمي‌گردد. 

او مي‌افزايد: من با خود فکر کردم که چه چيز در پيراهن يوسف (ع) مي‌توانست اثر شفابخش بر چشمان يعقوب(ع) گذارد و سرانجام به اين نتيجه رسيدم که چيزي جز عرق بدن يوسف (ع) نمي‌تواند عامل بينايي چشمان پدر باشد. با مطالعه بر روي ترکيبات عرق انسان و آزمايش آن بر روي خرگوش‌ها به نتايج مثبتي دست يافتم. پس از آزمايش داروي خود بر روي 250 بيمار مبتلا به آب مرواريد و احراز 99 درصدي اثربخشي اين دارو، برايم مسجل شد که اين معجزه‌ي از سوي قرآن بود. 

يادآوري مي‌شود، قرار است يک شرکت داروسازي سوئيسي «داروي قرآن» را که بدون عوارض جانبي است و 99 درصد موثر بوده و به تاييد موسسات تحقيقاتي اروپا و آمريکا رسيده است، به توليد انبوه برساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 6 بهمن 1393 ا 8:26 نويسنده : ««×محمد جعفری ×»» ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.